maandag, december 26, 2005

Kerst

Tja, en met kerst eet je natuurlijk anders dan normaal en dat kan betekenen dat dat niet altijd even goed gaat.

Vanochtend ben ik begonnen met een mailtje sturen naar een broodfabrikant omdat ik best erg pissed was dat er in mijn stol sucade en geconfijte vruchten zaten terwijl die niet op het etiket stonden.

Ik mag eigenlijk al geen stol, en dan kon ik er nog niet van genieten.

Gisteren twee keer kunnen genieten van een kerstdiner, de gevulde kalkoen (zelfs die ene hap die ik maar had) viel compleet verkeerd.

Vanavond mag ik zelf gaan koken, dus dan moet het toch goedgaan. Alhoewel je zal zien dat het dan alsnog verkeerd gaat omdat je te veel wilt eten ofzo ;)

In ieder geval hebben we weer een mooi getal op de weegschaal staan, inmiddels is er 34 kilo af! En mijn BMI gaat dus ook lekker!