woensdag, februari 01, 2006

En de weegschaal

weegt lekker door. De kilo's kruipen gestaag naar beneden, maar waar ze nou precies heen gaan weet niemand.

Het is wel erg duidelijk waar ze vandaan komen, want broeken zakken van mijn kont af, armbandjes worden te groot en mijn schoenen zitten ook al niet meer zo denderend.
Op zich best leuk, nieuwe kleren en nieuwe schoenen, maar erg vervelend is het als je dan bij je ouders thuis bent en denkt: laat ik eens lekker in bad gaan zitten.
Nou, dan is het best vervelend als je kussentjeskont ineens verdwenen is, want het zit dus gewoon voor geen meter! Op een of andere manier voel ik door de verminderde hoeveelheid vet op mijn kont de luchtblaasdingen van het bubbelbad een stuk beter en glijd ik ook van tijd tot tijd onderuit in bad. Daar moeten we dus nog wat op verzinnen, want in bad gaan moet natuurlijk wel leuk blijven.

De rugklachten waar ik de afgelopen tijd mee liep zijn gelukkig voorbij. Dat betekent dat ik morgen tijdens aquaspinning gewoon alles weer mee kan doen en niet sommige jumps hoef over te slaan omdat ik niet overeind kan komen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan en of ik weer als een oud vrouwtje het zwembad uitstrompel :D